Nervös.

Ja då ska jag smått börja packa in för morgon dagen då jag ska våga mig ut på en tåg resa till örebro.. Känns skit jobbigt men fått tips i dag att jag ska se det som en utmarning och en tävling mot mig själv. Men det är sjukt svårt och de känns verkligen jobbigt.

Tips på hur man klarar av en resa i ca 2-3 timmar?
Jag kommer känna mig så rastlös och om mamma köper en tidning så kommer jag aldrig känna att jag har tid eller ro att läsa i den, kommer vara för upptagen med att tänka på vart vi är hur jag ser ut egentligen och sedan störa mig på vad jag valde för kläder osv. Det värsta är när jag ska gå av och alla kommer stå där och möta mig då jag atomatiskt kommer vara den alla "vill" se på efter som att de va ca 2 årsen dem träffa mig + att jag sticker ut med mina tre ben.

Men jag har faktiskt börjat lära mig lite halft hur man ska gå med kryckorna så nu ser det lite mer normalt ut. Men dem kommentarerna jag fått i dag när jag va i centrumet va "Oj vad blek du är i hyn" - min mamma gav dem en lite små sur blick och jag titta bara ner i marken. Jag är alltid blek, förutom när vi va i thailand i ca1½ månad - då vart jag så som man normalt blir när det är en svensk fin sommar (inte riktigt men nästan). Och vad ska jag göra åt att jag är blek? :S...

Jag är också nervös in för studenten, nya mötet med en ny psykolog, pojkvännens 20 år fest x2 och sen tävlingen med gymnastiken. Känns som att det är för mycket för mig och då sätter jag ännu mer press på mig själv.... Jag har tex inte ätit något sen den där "lilla" mackan i morse. Men hoppas det är fint med er alla (:

Puss och Kram (:


Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag pendlar mellan Skellefteå - Umeå dagligen. Sammanlagt 4 timmar per dag, så jag vet hur det är att resa! Läs en tidning, sov en stund, lyssna på musik eller se en film på datorn :)

2009-05-28 @ 22:05:56
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: elina ^.^

sv: haha nejjeee :'o

2009-05-29 @ 07:25:12
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
Postat av: Natta

jaaa men absolut!!! :D gör det så får ja kika in här sen

2009-05-29 @ 11:44:53
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0