Närvös.

Nu har jag pluggat hela dagen och hela kvällen, eller ja tills nu. Tycker det är bra jobbat endå :). Jag har varit väldigt dålig på att äta i dag (tyvärr). Fått i mig lite av en knäcke-macka och ett glas vatten. Men som jag alltid säger till mig själv - Bättre än ingenting alls. Men nu är det så att en vän vill få mig utanför dörren och träffa människor. När jag är ute är det mäst till och från skolan, och när jag går med hundarna eller springer min runda. 

Dem ska äta middag och sen ska vi se filmer, bland annat sex and the city. Jag är verkligen närvös, pirr i magen. Men jag hoppas det går bra. Måste trotts allt försöka börja ta kontakt med människor, speciellt mina vänner kanske? och det jag glömt nämna är att nästa fredag ska jag åka till örebro SJÄLV :O. Brukar alltid ha någon vid min sida, tycker det är obehagligt att resa överhuvudtaget. Alla tittar på en och jag känner mig bara fulast i värden så jag skämms bara. Inte nog med det, när jag kommer dit så kommer det stå massa gamla vänner där och ta emot mig. Så det är lika bra att jag försöker ge mig "medecin" - dvs träna på att vara bland mycket folk, utan att "gissa" vad de tycker och tänker om mig...

Nej nu måste jag strax gå.. Önska mig lycka till, magen vill explodera.

Kram på er (:

Kommentarer
Postat av: belloo

Låter ju supermysigt :) Jag ska vara hemma med hunden o kolla film typ :P

2009-05-21 @ 20:36:05
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0