Morgon. 20/5-09

Ja då har jag varit vaken ett bra tag. Somnade väl först vid 12 men vaknade vid 1 igen. Gick upp och tog ut hundarna, luften ute va väldigt mild och friskande. Efter sompå dagarna rinner det bara ur mina ögon och näsa, pollen. Sen la jag mig igen, men de va omöjligt att sova så jag fortsatte kolla på hitta nemo x). Tror jag somna vid 4 och vaknade vid sex tiden, men jag låg kvar under täcket ett bra tag till, så jag orkar med den här dagen så gott det går. :)

Jag hade stängt av mobilen inatt, brukar jag aldrig göra för att jag har en ännsla av att alla måste kunna nå mig när som hällst (kan skriva om det en annan gång). Men så klart hade jag glömmt bort att den va av, så för en stund sen satte jag på den och de visade sig att jag fått ett sms av pojken min "You rock my world, baby<3"... Bara en sån "liten" kommentar värmer så fruktansvärt mycket. Lika så med alla kommentarer jag får här i bloggen. På tal om bloggen, igår hade jag 12 besökare på den blåa färgen (är ju ny här bland bloggandet så någon kan få förklara om de är den man ska kika på?). Inte för att de spelar så jätte stor roll över hur många som läser, glad över att någon överhuvudtaget läser(:. Men kul och veta (:

Det jag tänkte på i går är att jag inte berättat så överdrivet mycket om mig själv, det har jag väldigt svårt för, men bara att fråga - svarar på allas kommentarer :). Lika så med att efter att jag kollat runnt i bloggar, så insåg jag att alla har mer eller mindre mycket bilder - vilket gör bloggen roligare att läsa och personlig. Men jag kommer nog inte våga lägga ut en bild på mig själv. Men kanske på hundarna eller så. Får se hur det blir (:

Hoppas ni alla mår fint i dag :), nu ska jag ta tag i lite saker här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0