Kväll.

Kvällen har inte varit så upphetsande. Har väntat på att pojkvännen ska höra av sig men de hände aldrig. Sen logga han in på msn, chattade ytterst lite. Vad hände med den bra dagen?, okej nu ska jag inte blanda ihop dag och kväll. Det är trotts allt två olika saker. Men hoppades på att kvällen skulle bli bra, men som ja ofta brukar säga: man ska inte ta ut något i för skott. Men jag borde ha pluggat men tankarna va fast vid att fundera på vad han gjorde och tänkte. Jag menar att de måste endå ta en del på honom att jag har de problemen som jag har med mig själv. (när jag säger så där är det tydligen täcken på friskhet, jag är osäker på det) så det gick helt enkelt inte att plugga. Jag har inte äns orkat ta bort nagel-lacket som jag va så inställd på att fixa. Men om inte lusten finns, kan man inte göra så mycket.

Så i morgon har jag lite att ta i tu med, Ska damsuga rummet. Tvätta bort nagel lacket. Men viktigaste: PLUGGA. Jag har inte mycket kvar nu innan studenten men om jag har tur blir det 0 ig:n men de beror på hur mycket jag orkar med. Jag har trotts allt förändrat väldigt många betyg, visst jag är inte de där MVG barnet, som jag önskar att jag var, men kommer vara glad endå för att jag tagit tag i så många ämnen på väldigt kort tid.

Jag och min pojkvänn har en jätte bra relation. Men efter helgen känndes det som att han gav mig vibbar till att han vill vara själv ett tag. Vilket jag kan förstå till en viss del, men det jag aldrig vågar säga är att det är han som får mig att överhuvudtaget gå upp ur sängen och möta den nya dagens utmarningar. Jag tror att han antar det, men jag är en sån som absolut inte vill va i vägen, jobbig eller elak.. Tvärt om, jag vill alla väl och som alla mina närmaste säger att de allra bästa med mig är att jag verkligen tar hand om alla, kanske lite för mycket så jag glömmermig själv, och att jag alltid är helt ärlig, menar allt jag säger. Men i det läget blir det dubbel moral.. Jag vill inte vara jobbig eller så om han gett vibbar att vilja vara själv (tror inte han skulle våga säga det) då de blir lite fel om jag ringer eller skickar sms. - Men han är den finaste jag har, min ögon sten. Tack för att du har viljan och styrkan att vara min andra halva.  

Btw, så har jag läst en massa nya bloggar i dag.
- Favorit vart Fonki, men hon var/är tydligen en stor-bloggare men verkar vara en väldigt söt människa med ettväldigt gott och stort hjärta. Inte så där dryg och skrytsam som dem andra stor-bloggarna, (som hållt mig undan från blogg värden)
- Insperation livetsomhannaa, extremt vackra och fina bilder som hon fotat själv. även hon verkar en mysig tjej :)

Nej nu ska jag nog se en liten gullig film, hitta nemo kanske (?) x)

Sov gott alla fina :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

lösögonfransar med lim :D

2009-05-19 @ 23:43:20
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0