Igång.

Ja då är ja igång med mitt oändliga pluggande som aldrig tar slut, känns det som. Magen är full av verk, tror det beror på att jag åt den där chokladen i går på en tom mage.. Inte bra, men ändå bra att jag fick i mig något. Jag är så trött på mitt psykologi arbete så att det inte finns! På ett sätt är det kul, men efter så där tre dagar så har man börjat ruttna. Det är inte slut efter att det arbetet är klart. Nej då har jag ännu fler arbeten att göra.

Tanken var idag att jag skulle försöka ta mig till stan med lilla syster för att hitta en student klänning.. Finns det något värre än att gå i stan och pröva vita klänningar? :O. Vitt är min fiende kan man säga, efter som att jag då känner mig bred som en last bil. Men jag måste ha en klänning, och den måste vara vit (enligt min mamma). Men först måste jag nog göra alla arbeten klara. Och för mig känns det bättre och skönare att sitta hemma och plugga än att gå i stan bland massa människor som är perfekta och shoppar loss.

Nej nog om det nu, vad gör ni för skoj i dag då? (:


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; hehe, men det kommer till slut ska du se :)

det är modigt att inte lägga ut bilder på sig själv :)

2009-05-22 @ 15:07:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; hehe :D

man får vara lite anonym ibland :D

du kommenterar inlägget med rubriken veckans blogg och skriver att du vill vara med :D

2009-05-22 @ 15:50:32
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; kul att du är med :D

2009-05-22 @ 17:23:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0