Hemma.

Ja då är jag hemma, och jag lever ^^.

Det började med att vi gick till en pizzeria, tjejerna ville ha det. Jag tog med mig min lilla hund, den andra fick vara hemma med pappsen. När vi väl va inne på pizzerian möttes jag av många blickar och svalde tungt. Mina vänner stod och fundera på vad de ville ha. Pizza killarna snackade på sitt språk, det känndes verkligen jobbigt. Först alla blickar och sen pratar dem så att vi inte förstår. Jag är inte rasist eller så men det känndes bara så obekvämt. Jag klarade inte av det så jag gick ut till min hund som jag lämnat utanför precis vid dörren. En kompis kom ut och kramade mig. Och beräta att dem alla är glada att jag överhuvudtaget va med inne ett tag. När de fått sina pizzor rörde vi oss hem till en kompis. Dem började duka och jag satte på lite te. Sen satt vi och snacka lite gamla minnen och även om studenten och sådant som närmar sig mer och mer.

Efter det så började dem prata om att vi glömt köpa godis till sex and the city boxen. Så vid 11 tiden rörde vi oss mot statoil. Choklad och coka-cola va det de ville ha ^^. Sen kollade vi på massa avsnitt, men de vart lite mer att dem gick i bakrunden medans vi snackade en massa, tjejer hihi ^^.

Riktigt mysigt, och jag är smått stolt över mig själv att jag kom ut och va med dem till alla de olika ställena. Visst det känndes lite dumt för båda gångerna vi gick ut mötte vi såklart massa ungdommar. Då jag känner mig så sjukt obekväm. Mina kompisar gick nära mig och höll mig i handen, men hur konstigt kan inte det ha sett ut för dem?!. Men för sekunden kändes det bra. Nu efter känner jag att det var kanske väldigt onormalt beteende. Jag måste sluta bry mig om vad andra tycker och änker. kanske inte helt och hållet, men till en viss del så att jag lär mig att; när man är ute på stan (tex) så är jag bara en imängden. Alla tittar på alla - Varför kan jag inte lära mig att förstå det?.

Idag har inte varit någon mat- dag för mig. En halv macka och kanske två tre små choklad bitar. Icke bra!
Jag måste lära mig som sagt att man har bara ett liv och en kropp! - En chans att leva livet på jorden.

Nej nu ska jag försöka sova. Hoppas någon läser min blogg?.


God natt alla bloggare (:

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; ja nu är det bra med mig igen :D

gör du då?

2009-05-22 @ 12:56:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0