Äventyr

Då är jag hemma igen. Va i skärholmen i ca 2 timmar, hittade en student klänning och lite annat men jag försökte skynda mig så mycket som möjligt efter som att de va ganska mycket folk över allt. Det jag tyckte va mäst jobbigt va att alla tjatade om att dem hade hiss om jag ville åka men så handikappad är jag inte. Men mamma bara skaka på huvudet och ville inte ens försöka med att säga "Dem vill bara vara snälla".

Det känndes obekvämt att går runt men vissa sekunder tror jag att jag glömde bort att tänka på vad andra tänker om mig för att jag va så inne i att ta mig fram. Men jag orkade inte hoppa runnt till miljoner olika butiker utan gick in i två olika och kolla på klänningar och sen valde jag en. Det finns inget värre än att stå i ett omklädnings rum som är gjorda av speglar + att jag skulle ta på mig en vit klänning. Men jag lever i alla fall, men känner att huvudet och armarna är väldigt utmattade.

Jag köpte faktiskt smink också men personalen som jag frågade om hjälp gav mig en liten blick "Är du dum i huvudet?" efter som att jag frågade på engång när vi kom in "Hej jag kan inget om smink och vill ha hyfsat pris" Så rabblade jag upp att jag skulle testa en fondation och ett puder för o se vad jag tycker är bäst att andvända och även en maskara. Pudert är halva ljus och halva mörk för att de skulle va nån form av balans (eller vad hon sa) den är från loriall lika så med fondationen. Masckaran har jag ingen aning om men de va någon som skulle förlänga ögonfransarna lite.

Det sista jag tog va en puder borste och en fondaton borste, det skulle tydligen bli bättre resultat. Så när jag orkar får jag testa och se vad jag vill ha till studenten. Och efter som att ni tycker bilden va fin på mig och att jag inte alls ser konstig och tjock ut ska jag börja fundera på att lägga ut en student bild..
Men det är på tis så jag kan fundera och ni kan få skriva om ni vill se mer bilder eller så :)
Lika så med smink, har ni tips till en som är vit som snö?

Nej nu ska jag vila lite.

Kram Kram <33


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Haha jaha okej. Men jag tror att ju längre du går desto bättre kommer du bli! :)

2009-05-28 @ 16:57:23
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: eantonia

svar: hihi, varsågood nu bara:)

2009-05-28 @ 20:12:03
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0