21Maj-09

God dag på er alla :)

Hopas ni alla mår fint idag. Själv känner jag mig pigg och glad, vilket som är lite konstigt eftersom att jag somnade vid 3, vaknade 4, somande 5, vaknade 7 - där fick de va stopp. Jag gick upp och tog ut hundarna, som inte va så jätte intresserade. Mina hundar är lata. Dom såver gärna så länge som möjligt på mårnarna. Efter en sväng med dom så vaknade dom till och fick sin fruckost. Jag satt i köket medans de åt, dom vill ha sälskap när dom ska äta annars väntar dom tills någon i familjen sätter sig och äter.

Jag började fundera på vad jag ska ängna denna dagen till. Men det tog inte så värst lång tid, plugga. Har inte kommit så nära som halv vägs med allt. Tråkigt och jobbit med allt arbete som ska göras, men den 2 juni kommer jag vara så glad att inte behöva se min skola igen - eller alla dessa jobbiga lärare. Jag kommer känna mig  - fri! :)

Men det är väl det som är själva saken med studenten - Att känna sig lycklig och fri?
Rätta mig om jag har fel, ni som tagit studenten. Min pojkvänn tjatar om att jag kommer längta tillbaka till skolan igen efter att ha börjat jobba. Men det tvivlar jag stark på. Efter som att jag blivit så konstigt behandlad där, så vill jag absolut inte tillbaka. Det käns som att ca 12 år i skolan räcker mer än väl.. ? (:

Tack Mia för din söta kommentar :)
miary.blogg.se

Nu ska jag nog ta en dusch och fräscha upp mig lite, sätta på mig lite mer vättigt en mjukis kläder.

Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: belloo

Visst är hon :D Man smälter. Allt bra med dig då?

2009-05-21 @ 16:14:20
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: belloo

Jobbigt, själv pluggar jag matte på kvällarna USCH :P det e fint med mig :) händer ikväll då?

2009-05-21 @ 17:33:29
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: Nikolina

jag har bara myst med kusinen :D hehe.. själv?

2009-05-21 @ 17:57:32
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

nej usch men det lönar sig! ;)

2009-05-21 @ 19:24:14
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0