20maj 09

Idag har jag pluggat som en idiot. Kännt mig rastlös och ensam, trotts att jag har massa att göra och två hundar hemma. Jag har fixat lite på rummet och även tvättat bort nagel-lacket men han inte måla på något nytt. Idag har det varit en såndär tänka-för-mycket dag. Men har lyckats få i mig ett glas fil med lite mysli, kanske inte det bästa men jag försöker i alla fall.

På tal om det så chatta jag med en vän som jag inte träffat på ett tag, till en början va hon gullig men sen började hon bara gnälla på mig och så. Jag förstår henne till en viss del, men jag önskar bara att någon kunde säga att den förstod sig på mig också till en viss del. Jag försöker i alla fall, men de verkar inte göra min omgivning gladare. Då jag funderar över, vad kämmpar jag för?. Tittade på många gamla bilder på datan också då jag börja klaga på att mitt hår inte växt så mycket sen jag klippte det. Nej idag har det inte varit en sån jätte bra dag, som ni kanske märker ^^.

Men hoppas ni fortsätter läsa och kommentera (:
lämna din blogg så besöker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0