Tjafs :(

I dag har det varit en väldigt låång och kämpig dag. Men den började trotts allt bra. Jag tog en kopp te satt ute på en ballkong. Sen åkte jag och små shoppade, då sms:ar pojkvännen om att han ska jobba över (han säger aldrig exakt vad han menar ), då jag frågade "så du vill att jag åker hem?"..
Då han svarade att de va bäst för mig och lalala.. Sen dog sms koneversationen.. Men jag köppte ett kort




På lördag är det en fest och nu ska han plötsligt inte me på den för att han tycker att vi beter oss som om vi sitter ihop, och sen skrev han att jag har nog starkare kännslor för honom en vad han har för mig :S.. Sen fick ja sms från hans mamma "vet inte hur jag ska få tillbaka den gamla (mitt namn) men jag tror på dig och det kommer bli bra Kram på dig" Känns som att vad jag än gör eller säger så blir allt så fel så fel. Jag lånade grannens hund och gick en prommenad, satte mig i solen på en gunga och läste sms:en från min pojkvänn... Tårarna började rinna.. Han skrev att han inte visste her det blir med thailand och att vi lika gärna kan skita i allt ihopa.. Dum som jag är svarade jag att ja hämtar alla mina grejer imorgon som är kvar hos han. Sen skrev ja massa låånga sms, till slut kom jag på att jag låter det vara.. (på vägen hem från han kom deten tår här och där på bussen, jag hatar att vara bland människor! ). Efter prommenixen pratade jag med en vän som gav mig lite råd. Sen ringde min pojkvänns granne och hon tröstade mig och sa en massa saker, han är som hennes extra son, så hon känner han verkligen.

Men jag kom på att kortet va kvar på hans säng... Det känndes verkligen jätte dumt och helt fel tillfälle, ville bara slita sönder det i miljoner bitar... Men kunde inte göra något. Tror att han läst och öppnat det för han skickade ett sms för kanske 2 timmar den "Självklart kommer allt bli bra, älskar dig <3. behöver bara lite tid för mig själv känner jag. Puss<3"
Att det skulle kräva så mycket energi,tårar, besvikelse och sorg för att han ska kunna vara helt ärlig.. Men sms:ade endel med hans mamma och frågade lite om honom.. Så hon kanske sagt till han att tala om vad som händer.

När han nämnde de där om thailand vart jag verkligen ledsen.. Hur kan han tänka på thailand när det är ett halv år fram... Jag menar vi ska till sthlms skärgård om 2 veckor, men de sa han inget om.. Då jag kom och tänka på att tjejen som han va med under hela midsommar ska ju också med, ni förstår nog mina tankar. Nej nu är klockan alldeles för mycket och i morgon ska jag jobba och sen hämta ut nå tabletter som germig energi och gör mig pigg och glad. Får se hur jag blir med dem.


Godnatt alla och sov så gott <33







Kommentarer
Postat av: emil & vendela

vilket gulligt kort! :)



& btw,om du är riktigt snäll, skulle du kunna rösta på våran blogg som är nominerad till Veckans Blogg? Please? Det skulle betyda mycket för oss - http://cassandraz.blogg.se/2009/june/finalisterna.html

2009-06-23 @ 23:20:12
URL: http://emewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0