STUDENT.

Ja som jag sakt tidigare så är det så att nu har jag tagit studenten..
I tisdags gick jag upp vid kvart över 5 för att börja fixa med allt. Mamma hade fixat en chanpange fruckost med chanpange och snittar. Pappa körde mig till storängen där vi alla samlades med klassen och så för att ha en liten chanpange fruckost tillsammans.

Trotts regnet så var vi så underbart glada. På vägen mot skolan gick vi in i centrumet för att köpa blommor, men fy fan vad vi skrek och sjäng över hela centrumet. Jag själv sa god morgon till ALLA som vi mötte x). Men även jag skrek som en galning av lycka.

Lunchen smakade jag faktiskt på en liiiten bit potatis och en pytteliten rostbiffs bit, inge gott alls. Men jag satt mitti mot några i klassen som jag va med mäst i 1:an och jag och den andra tjejen började nästan böla + våran kill kompis som satt bredvid henne, han fick också glansiga ögon och bad oss sluta :P hehe.

Aulan va det lite så där, man satt mäst och försökte förstå vad som faktiskt hände i den stunden, att snart skulle vi springa ut. Efter ut springet mötte jag 4 kompisar som kom dit för min skull, massa släktingar och min familj, o så klart pojkvännen :).

Sen va det dax för flaket, DETROLIGASTE SOM FINNS!.. Det va så sjukt underbart och roligt! :D.
Hem till släkten och dagen/natten va så underbart att de inte går att beskriva, den känns så overklig.
För en gångs skull va alla mina sjuka tankar och ångest borta, jag log av riktig lycka inte för att göra omgivningen glad utan verkligen för att mitt jag- min själ kittlade mig innefrån. Önskar att jag kunde må så här bra flera gånger...

Det roligaste under hela kvällen var när min kompis kom ut med min mösa och sa "Vet du vad jag fick din pojkvänn att skriva i din mössa efter någon timmes tjat?" hon sa det med en jätte söt röst.
"Näe, vad då?" frågade jag nyfiket
"Kolla här, Vil Du.." stog det i en ruta i mössan
"Gifta dig" ruta 2
"Med mig" Ruta 3
Jag fnittrade till och visste inte vad jag skulle säga. Då en av mina kompisars mamma säger..
"De där va ett riktigt dåligt frieri" Min kompis ställer sig upp och tar en present ask som jag fick en ring i.
Hon ställer sig på knä och öppnar asken och säger...
"Kära lilla du, vill du gifta dig med mig" Så gullig röst hon har!
"Självklart-absolut!" Säger jag och tar fram handen. Hon sätter på ringen då min kompis mamma säger...
"Fel hand! det ska vara den vänstra!".. Vi byter hand och sen säger min mamma...
"Men ska du inte berätta för honom att hon sa ja?" Min kopis ställer sig upp och springer in och berättar för honom...
Hahaha det va så roligt alla bara skrattade och tyckte det va så gulligt roligt.

Tack ALLA för min FINASTE dag i MITT liv! <33 

Ps. Bilder kommer komma, inte lagt in dem än.

Kommentarer
Postat av: Diana

sv: Hahah ok <3

2009-06-04 @ 16:39:06
URL: http://picturesinmyhand.blogg.se/
Postat av: Micaela

Låter som du hade en underbar student! :)

2009-06-04 @ 17:14:07
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0