Sorry.

Nu har jag suttit ute på en ballkong ett bra tag ute i värmen, riktigt skönt! Jag vill också ha ballkong.. Lite svårt när man bor i en enplans villa. Men en då, Ballkong är mysigare än en altan/veranda, tycker jag i alla fall :P..
Men....
Jag vill bara be om ursäkt för mitt förra, väldigt otrevliga inlägg. Inte meningen att ta ut det på läsare och så. Nej jag gillar min blogg och jag gillar  - Älskar att det i alla fall är någon som läser min blogg <3

Men jag va helt nere och besviken på en massa saker när jag skrev det där. Jag har väldiga humörsvängningar, vilket är en av dom starka täcknena på ätstörningar, då jag antar att det tyvärr kan komma liknande inlägg. Så förlåt alla, men jag känner mig bara så konstig när jag skriver en sak och sen nästa dag ber jag om ursäkt över mig själv.. Ska man göra det? :S.

Hoppas ní alla hade en underbart mysig midsommar! :)
Min va väl så där, min pojkvänn försvan helatiden med en annan brud och sen började de gå rykten om dem och jag tror inte på dem.. Men har endå mina tankar, som ni kanske förstår. Jag är alldeles för snäll för att äns våga fråga honom något sådant. Men det värsta - eller jobbigaste är att den tjejen ska också med till Thailand.. Så det känns inte så jätte roligt, som tur är.. är det ett halvår kvar typ :).

Nej nu ska jag iväg en snabbis bland massa människor.. får se hur länge jag klarar av det.

Puss och kram alla :) <3

Än en gång, Förlåt för det förra inlägget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0