Pappret - En bid till, on me :$

Ja då har jag fyllit i dem där papprerna.. Innan man fylde i dem skulle man kolla sitt bmi... När jag såg mitt vart jag så fruktansvärt irriterad. Jag fick fram 18,2 och sist jag kollade hade jag 17,3. Vilket betyder att jag gått upp några få kilon.. Så nu började jag och tveka på om dem kommer ta emot mig. Det är ca 3 månaders vänte tid. Normalt säger dem att jag ska ha mellan 19-25 då jag inte tycker att de är så värst farligt att ha 17-18?.
Men jag vill i alla fall kunna äta som normala människor, men det hårda är vikten.. Om jag går behandligen är det väl klart att vikten kommer öka? :S. Hur ska jag kunna aceptera det?.

Jag har familjen, pojkvännen, vänner och andra nära och kära som stöttar mig.. Varför kan jag ite lyssa på allt som do och ni kommenterare säger?. Det går halvägs in och värmer men sen är det som att jag blir förlamad och det kommer en "ond jävul" och säger att allt bara är fel.. Att alla bara vill se mig ännu tjockare :S.

Den "onda jävulen" (som min psykolog kallar den) försöker jag bli av med.. I bland är han borta och det är då jag lyckas få i mig något ytterst lite. Han va borta när jag vaknade. Nu, så där nästan sex timmar senare lyckades ja få i mig en macka och en halv kopp te.

Jag är inte psykiskt sjuk, sådanna här tankar och så är normalt för en som har ätstörningar, och jag ska.. SKA bli av med dem!!

Det värsta som kan hända är att dem inte tar emot mig alls - friska "Jag"
Då kommer jag inte kunna äta alls för det visar att jag faktiskt är "tjock" - Sjuka "Jag"

Hoppas ni får/har en fin fiin dag! (:
Puss och kram på er<3

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: vad bra att det hjälper:) och tycker också det är sött, nästan måste ha det men jag har det iaf på bild:P haha (min tänkande där)



BMI har ingen betydelse faktiskt, jag fattar inte varför man ska kolla efter det ens. Vissa har tyngre skelett än andra och mer muskler medans andra har tvärtom. Du kan alltid kompensera att äta med träning? eller får du inte? för då de kanske tror att du ska göra av med mer kalorier än vad du får i dig.

2009-06-10 @ 21:15:11
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

Förresten så var ju bilden fin på dig:)

2009-06-10 @ 21:18:06
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0