Packar.

Ja då har jag precis packat det mästa som jag behöver ha med mig. I morgon ska jag jobba, efter jobbet ska jag hem till pojkvännens granne och sova där, fredag jobba och sen ut till mina kusiners landställe. Känner att jag verkligen behöver komma bort.

I dag vaknade jag vid 4 och sen låg ja vaken till 8 då jag gick upp och duschade. Dejtade en tjejkompis i dag på hennes lunch, riktigt mysigt. Sen åkte jag hem till min farmor och farfar där de visade sig att mina kusiner var. Shiet va stor den äldsta blivit. Han hade värsta "fjortsis" frillan (han passade verkligen i den) märkes tröja, jeans och kallingar x), bling bling i ena örat och förändrats så sjukt mycket i ansiktet och så.. Han såg verkligen stor ut (han är 12, börjar ny skola efter sommaren).

När dem skulle hem gick jag med dem och bjöd dem på varsin glass, hå vad glada och tack-samma dem var/är. Sen ville dem att jag skulle gå med dem hem så efter ett tag svarade jag ja. Så varit med dem hela dagen och eftermiddagen så nu är jag helt slut, inte för att dem va jobbiga utan för att jag sovit så sjukt dåligt, det har varit varmt och jag har fått i mig lite, alldeles för lite vatten och så.
 
Jag vart även bjuden på middag hemma hos dem (dem vet inte om mina ät-störningar) men fick i mig lite potatisgratäng. Sen fick jag skjus av faster hem till mig, även om vi bor på gång avståd så ville hon köra mig, gulligt (: . När vi kom hem till mig så varingen hemma men hon kom med in och vi satte oss i köket och snackade en massa, så underbart mysigt!

Jag saknar min pojkvänn så sjukt mycket, han skickar i alla fall lite sms då och då så får se de som possetift. Men de gör ont att jag måste "minska ner" på mina kännslor för honom, att jag inte "får" älska han så mycket som jag gör.. Nej för då är jag jobbig. Man kan säga att han typ ville ha lite semester ifrån mig, medans jag bara vill vara med han,framför allt nu.

Men bara för att försöka tänka mindre på honom och inte vara så kontakt bar så är de perfekt att åka med kussarna till deras land. Finns inget internet eller dator där, kommer inte ha så värst bra mot-tagning så mobilen kommer ligga kvar i stugan/huset under dagarna, då vi kommer åka båt och hitta på en massa saker.. Jag ska trotts allt vara med killar i åldern 9 och 12 ;). Nej det ska verkligen bli skönt.

Skriver kanske i morgon och på fredag innan jag åker. Men annars skriver jag på söndag när jag är hemma igen (:

Puss Puss<3




Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vilken mysig bild =)

2009-06-25 @ 21:46:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Alina

heej! =) kikar in

2009-06-27 @ 13:42:00
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0