Meningslöst och Onödigt... (?)

Nej urs, idag har jag varit helt förvirrad över vad jag ätigt.. mina syskon har tryckt i mig saker under hela dagen så nu har jag ångest över att jag inte minns exakt hur mycket jag fått i mig.. Det ända jag ser är att magen putar ut, som om jag vore gravid :(. Mår så sjukt dåligt över det att jag just nu känner att jag inte behöver äta de två närmsta dagarna.. magen är alldeles förstora.. Låren också för den delen.. Fan - Varför kan jag inte äta och vara glad?, nej om jag har ätit "mycket" sväller magen upp och jag mår bara ännu sämre :(.

Dessutom funderar jag på att sluta blogga.. Jag vet att jag fick den i uppgift och att jag inte förväntade mig några kommentarer.. Men poff så fick jag massa och jag vart verkligen glad. Men nu på senare tid har jag knappt någon läsare kvar och jag tror kanske att min blogg är tråkig och att folk inte vill läsa det här.

Det gör ont nu när jag först hade massa läsare och sen nästan inga.. En sak om det varit tvärtom. Men det mästa känns meningslöst just nu...

Meningslöst att blogga när ingen läser
meningslöst att gå utan för dörren - ingen som bryr sig endå
meningslöst att äta - magen blir as fet och jag mår skit
meningslöst att försöka sova - är endå vaken helatiden
meningslöst att ha hopp om saker - Man blir alltid sviken.
Det som är mäst och värst meningslöst, är att jag söker hjälp men får ingen..
Då är jag trotts allt helt normal??

Jag ska bort i morgon, pojkvännen som tvingar med mig på midsommar firande (egentligen skulle ja kunna bara va hemma och se på film) men nu ska jag med på det. Så får se när jag skriver igen...

Go kväll <3


Kommentarer
Postat av: LIENE

Jag tror att bara skriva av sig är bra, även om man inte har många läsare. Kanske inte alla läsare bryr sig lika mycket men de som fortfarande läser bryr sig.

2009-06-19 @ 10:12:50
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: erika

ha en fin midsommar. kram <33

2009-06-19 @ 18:43:20
URL: http://ouppie.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att din helg är bra :D

2009-06-19 @ 23:57:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: linn

Hejsan, Hoppas du haft en trevlig helg :)



Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-06-21 @ 22:54:21
URL: http://lhiinnsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0