Måndag.

I går var det måndag och jag satt hemma hos pojkvännen hela dagen.. Efter som att min lilla syster glömde ta med sig mitt busskort och hemnycklar så kom jag inte så lågnt. Tog de bara lugnt, kollade på tv och måla naglar och dscha, pröva dem extremt snygga jeansen :D.

På kvällen skulle pappa komma och hämta mig, för första gången kom han upp till deras lägenhet. Han vart bjuden på kaffe och winebröd. Vi alla satt i köket ett bra tag. Mysigt, min pappa är bäst för han och jag är så lika.. Jag har alltid varit mycket för pappa (: <3.

Jag fick även två stora paket med svenska jordgubbar av pojken min (:.
Smakade 2-3 st och dom var super goda, perfkt mogna! (:
Jag och pappa stannade på Ica i skärholmen så vi hade handlingen gjord. Väl hemma började jag fixa med pojkvännens present som är lite försenad. En kompis kom över och hjälpte mig lite.

De jag åt idag va, en halv rost macka med liite smör, en halv kopp te och två småå hackade kykling fyrkanter med en mat sked ris + jordgubbarna :P.. Ganska mycket faktiskt :)

Men nu är ja jätte närvös. I kväll ska jag och mamma skicka in ankäten till SCÄ (stockholms center för ätstörningar) Snacka om att jag är grymt rädd och hjärnan är knas.. Jag tänker att nu måste jag äta ännu mindre eller inte alls för att annars ser dem kanske inte att ja e sjuk...

Btw så kunde min lilla syster på 15 år knappt ha mina nya jeans...

Puss och Kram alla söta (:



Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Jaså?

jodå min dag är bra synd att det är dåligt väder bara.

2009-06-09 @ 10:19:53
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: LIENE

hoppas att det gick bra ikväll ändå:) det är trots allt för ditt bästa, det vet du nog redan.



2009-06-09 @ 21:41:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0