Helgen.

I fredas kom min kille hem till mig och vi gick hem till en vän till mig som hade sin student mottagning. Jag va väldigt tveksam över att ta mig dit efter som att ja viste om att hon bjudit så där 80 pers. Men pojken min stöttade mig verkligen. Så när vi väl va framme knacka vi på.. Precis som jag trodde, massa folk med en massa, MASSA små barn. Jag höll mig till min pojkvänn som samtidigt höll sig till mig efter som att han inte kände någon där.

Senare under kvällen började folk med alla små barn röra sig hem. Så vid 10-tiden var det jag, pojken min, student tjejen och en vän till kvar. Villket var skönt efter som att då kunde jag slappna av mer. De vart lite drinkar och skumpa verkligen mysigt.. Men plötsligt fick jag väldigt väldigt ont i magen, satt dubbel vikt. Ringde pappa och frågade om han kunde hämta mig men även han hade drukigt så de va bara att kämpa sig hem.

Väl hemma fick han i mig en tredje del av en macka. Sen gick vi och la oss, efter som att lördagen skulle bli en stor dag för min pojke :). 
Jag skippade lördags träningen och söndagens tävling för att vara med han, jag frågade och han fick bestämma hur jag skulle göra med det. Lördagen började inte så bra när vi väl var på g hem till han.. En liten krock råkade hända och hans ena fram sida, framljus m.m vart helt in mosat. Jag viste inte vad jag skulle säga efter som att jag vet vad bilen betyder för honom. Så jag satt bara tyst. Han och den andra killen snacka och så om hur dem skulle göra sov.   

Efter att snack och min killes styv pappa kommit och hjälpt till så åkte vi hem. Där vi packa in tårtorna och all mat som skulle grillas till 20års festen. Det kom mycket folk och alla va glada och trevliga.
Mot slutet började en kille säg till mig att jag alltid varit snäll och att jag inte skulle vara otrevlig, sen sa han också att han skulle skydda mig. Jag vart lite sur och sen gick han... Tydligen gick han till min pojkvän, villket jag inte såg eller viste för än jag ser min pojke i hallen gråtandes.. Jag sprang fram till honom och kramade om honom hårt och sa att jag älskar honom och pussade på han. Vi gick ut på verandan på andra sidan huset, där ingen va.

Jag frågade inte vad som hänt efter som att jag ville få han lungn och lite gladare. Jag hade mina aningar. Senare stid jag, min kille och en kille till (store brorsan till han som sa de där till mig). Vi tre stod ute för att säga hej då till min familj och hans mamma o styv pappa. Min pojkes mamma kommer ut och ber mig komma in..
Jag gjorde som hon sa, de visade sig att dem två herrarna behövde prata för sig själva. Jag gick in och va social med dem som var kvar.
 
Till sist var det bara jag, min kille, hans syster och hennes kille kvar. Så dem värmde lite mat och vi satt och kolla på tv. Sen gick vi och la oss....

Mysigaste natten i hela mitt liv. Vi låg och små pratade när han plötsligt säger "Jag vill bo med dig" självklart svarade jag att jag ville de samma. Han började ta upp gamla tider (då han knappt hörde av sig) började han be om ursäkt för det men jag bad honom att nu ska vi tänka nu tid och framtid. Han frågade vad jag ser i framtiden, Jag sa "Jag ser att vi är lyckliga och bor i en mysig lagom stor lägenhet.. Och min högsta önskan - dröm" Då han självklart vart nyfiken och fråga vad det var.. "Att du är far till mina barn" Så titta jag ner och små låg. Då han svarade att han vill att vi ska hålla ihop för evigt.

Han sa massa saker som verkligen värmde och som jag faktiskt inte trodde jag skulle höra från hans mun på något år i alla fall. Så lördagen vart ju lite så där halv bra men natten vart perfekt (:
Söndagen vart mer att slappa och jag och hans syster åkte en kortis till ikea och en handelsträdgård. Hon är bäst, bor lite på landet och då hon lätt lyckas övertala mig att följa med ut till "värden". Men det ända jag fick i mig på söndagen va en liiten tunn bit av en pizza och en halv kopp te. Men att jag fick i mig pizza är ett UNDER men nu går jag och tänker att den gör mig tjock :S :(. Urs ska inte äta pizza eller hamburgare igen!

Nej nu ser jag att inlägget vart väldigt långt :S.. Hoppas någon orkar läsa (A).

Ska duscha och sen hoppa i mina nya jeans :D. Bilder kommer upp i kväll eller i morgon :)


Puss Och Kram Alla Fiina (:


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin header:)

2009-06-08 @ 13:16:45
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: vsg:)



det är en kjol ifrån gina tricot och ett linne ifrån mouli tror jag det stavas hihi:)



tack!

ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D





2009-06-08 @ 13:51:19
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Erica

sv; tack så mycket söta du! :D

2009-06-08 @ 13:58:38
URL: http://ericasmelody.blogg.se/
Postat av: AMILIA KS

SPANA IN MITT SENASTE VIDEOINLÄGG O LÄMNA EN KOMMENTAR! :)

http://miilliisens.blogg.se/2009/june/videobloggsi.html#comment

2009-06-08 @ 16:07:49
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: DesignByMilly♥

Hej!

Är allt bra med dig?



Hoppas att du haft en bra dag!

2009-06-08 @ 22:05:07
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: oki:)

2009-06-09 @ 04:47:12
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: LIENE

sv: jag förstod det också så men det är för ämnesomsättningen:) bara man får lite i sig så. Igentligen borde alla äta oftare än vad de gör för de förstör sin blodsockersnivå osv när de inte äter på halva dan.



2009-06-09 @ 06:47:34
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0