"Godmorgon"

DET ÄR SOOOL ute! Trodde den gått bort för alltid! Nej men helt cockad över att den är framme.
Skrev jag i förra inlägget att jag trotts allt fick betala 1000kr för håret? :S helt sjukt!

Godmorgon o godmorgon, vaknade klockan 5 ^^.

Tack Mimmi för din jätte fina kommentar, ska läsa den tidningen :).
Utan er kommenterare skulle min blogg kännas meningslös och jag skulle känna att jag inte gjorde de minsta framsteg. Men era ord att ja är stark och att min blogg är värd att läsa är så fruktansvärt värmande.

Tack till alla er och jag hoppas det är fler som läser och att ni läsare följer bloggen (:.

Nu ska ja snart ringa mammas frisör och se vad dem kan göra.

Ha en fin solig dag (: Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0