Framåt.

Efter som jag strax ska iväg till jobbet så "pressade" mamma i mig information om att jag verkligen MÅSTE äta något på morgonen, har dessutomtroligtvis ingen lunch idag efter som att jag bara hoppar in. Och jag har faktiskt ätit en macka och liiite yogurth så känner mig verkligen duktig (: .. Men jag har varit vaken sen klockan 4:ra så egentligen blir det mer som lunch.

Jag hade glömmt ställa klockan, men sen när sov jag ända fram till 8-9 tiden? haha, näe har läst lite och bara vilat. Efter gårdagen så är det omöjligt att känna sig lugn, utvilad och lycklig så är glad för de "lilla" jag sov (5 timmar är faktiskt REKORD länge) men antar att jag va/är helt slut körd efter allt..

Mina meningar lyder:
" Hoppet är det sista som dör hos människan? ... I så fall är jag ingen människa"...
Jag har slutat att hoppas och förvänta mig saker, det slutar alltid med "ett slag" i magen.. eller en riktig smäll på käften..
Ja så det känns, så varför ska jag då förvänta mig saker och hoppas på en massa?. Nej, tar dagen som den kommer.. Får bli som den blir."


Jag är så fruktansvärt kär i min pojkvänn så att jag skrämmer iväg honom.. Typ så som läget är, varför ska jag drabbas för alla möjliga konstiga saker...

Förlåt för att jag älskar dig så enormt mycket baby!

Pappa är bäst, han vill verkligen få mig att äta normalt igen så igår när jag kom hem och han redan ätit kom han springandes till köket och visade allt som fanns, tillslut visade han även att han köpt min favorit yogurth och muslie.. Så söt att jag får så dåligt samvete över att inte kunna äta det han tog fram.

En dag pappa, ska jag äta de du lagar åt mig <3 


Nej nu måste jag kila... Skriver senare.



Puss Puss <3



Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: okej. Kan hända så när man mår dåligt, att man skriver något man ångrar, har hänt mig med men egentligen spelar det inte så stor roll längre fram kanske.



Skönt med en sån pappa som bryr sig så mycket och hoppas din pojkvän slutar bli skrämd, men jag förstår honom också om någon älskar honom så mycket, kan bli påträngande istället.

2009-06-23 @ 09:55:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0