Den fins inte.

I dag jobbade jag som sagt. Det gick STRÅLANDE, älskar min chef! Hon är verkligen snäll och gullig, hon kan inte bli sur utan är glad för att man försöker och klappar en på axen och säger "nästa gång går det bättre" och jag stod och glodde rakt in i ett papper med miljoner siffror på.. "Behöver du hjälp?" jag glömde att svara så hon kom och vips så hade hon rätt artikel nummer framme.

Hon sa även att jag aldrig behöver känna mig osäker, om jag går på min mag-kännsla (den gillar hon för att den är alltid bra, tycker hon) så kommer det gå strålande. Efter som att jag kommer jobba mycket själv så sa hon "om kunden går hem nöjd så är jag också nöjd, skit samma om du tagit emot ett plagg som är 3 år gammalt.. ja du förstår" log hon.

Hon gav mig även 40 miljoner raster, vilket jag inte är van vid :p så det känndes skönt. Träffade en annan tjej som jag ska jobba väldigt mycket med och hon verkar helt underbar! :)

Jag ÄLSKAR mitt jobb!
(just nu)

När jag stod utanför jobbet bestämde jag mig för att, nu släpper jag allt som har med privata livet att göra och koncentrerar mig bara på jobbet  och arbets kamraterna. Det gick mycket bättre än väntat! :)
År faktiskt smått stolt över mig själv (: Hade underbara kunder, och det är typ dem som styr dagen väldigt mycket.

Min pojkvänn skickade sms idag, jag vart helt chockad.. Men han skickar jag svarar. Efter de han sms:a i går så tänker jag inte fråga om att ses eller göra något.. Allt det ligger i hans händer. Visst ja bestämde med hans granne att jag ska fråga om ja kan få sova där ons till tor och tor till fredag och sen åka hem. För jag ska jobba tor o fre på ett ställe som ligger ca 10 min från han och hundra år från mig.
Men då kommer jag dit:  "äter" innan - kommer till han o sover - går till jobbet - "äter" innan - kommer hem till han sover - går till jobbet - åker hem efter jobbet. Det borde funka, men vet inte äns om jag vågar fråga :S. Vill verkligen inte förlora honom, men i morse vaknade jag av att jag trodde han gjort slut :S. Lite jobbigt att ha sådanna tankar..

Jag menar, jag borde vara lycklig har han fortfarande hos mig.

Fick sluta vid 4 då jag gick till apoteket för att köpa tabletterna.. Då en av apotekarna säger att den medecinen inte finns. Jag va så sjukt närvös innan och vart det ännu mer nu att ja börja ringa mamma.. Då de kommer en till från personalen, hon säger samma sak.. + att hon frågar vem som ska ha den. Då jag ser hur hon "scannar" mig, sen kommer det ytterligare en till.. Då jag bara ville springa där ifrån gråtandes typ. Tills en av dem rabblar upp några då jag säger att en av dem var det.

De började fråga mig om vad jag äter, väger, längd m.m.. Då jag sa "Ni är inte minaläkare". Så betalade jag och gick där ifrån. Blä på apoteket!!

Nej nu ska jag kila..

Puss Puss <3





Kommentarer
Postat av: LIENE

sv okej prata är kanske lite svårt, det är så jobbigt att ta upp allvarliga ämnen som man just sitter i.

Hoppas han säger förlåt då.´och att det löser sig.



2009-06-24 @ 14:36:55
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0