Dålig natt.

I går kunde jag verkligen inte sova.. det var värre än vanligt. Jag ver och vände på mig, till slut bestämde jag mig för att gå upp dricka lite vatten och borsta tänderna (igen). Skrev en lista på vad jag ville och behövde ha från stan.  Skulle endå till skolan i dag och hemta betygen så när jag endå fårmig ut i "värden" så tänkte jag att jag kan passa på och handla lite.
I dag vart det ett par björn borg skor och två tomy hilfiger tröjor. Lite av de ska jag ha på mig i morgon fall jag kommer iväg till min pojkvänns 20års firande.

Men när jag skrivit listan och försökte sova igen va det lika omöjligt. Jag somnade vid 4, senare vaknar jag och undrar vad klockan är. Går upp till köket och tar ett glas vatten när jag plötsligt märker att pappa sitter där, klockan va 5. Jag kunde inte sova så jag la mig och läste tills de va dax att göra sig i ordning.

Det är därför det känns som att klockan ska vara vid 6-7 tiden nu bara för att jag brukar sega ganska länge när jag sovit mindre än 2 timmar. Men i dag hade jag inte tid till det.

Betygen ser okej ut, om man tänker på hur mycket jag kämpat och gått igenom de senaste åren. Jag ska vara är lig och säga att jag har två IG:n men sen har jag även några få MVG och VG:n vilket jag tycker är bra att jag lyckats få lite av de bästa betygen också :). 

Nu ska jag fixa de sista med pojkvännens present o sen ta fram kameran så ni får se lite bilder. 


Puss Puss på er FINA människor <3 




Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: det är säker normalt, och om du inte fick röra på dig då kanske du skulle få dig ännu mindre, right?

Okej, det lät också msyigt, hoppas du orkade vara med då:)

Läsa och kommentera är det jag kan göra, vet inte varför men jag tycker det finns mer syfte med såna bloggar som din och då kan man bara inte skita i det.

Ja synd, men det kan iaf fortfarande ändras till bättre väder under sommaren, hehe.



I vilken klass går du i då? Du kanske kan fortfarande höja de två IG:n. Jag hade ett IG förra året men som tur gick jag i sjuan då (har gått om en klas)



Förresten jobbigt att du inte kunnat sova:/ hoppas du får mer sömn nästa natt.

2009-06-13 @ 10:51:38
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv ne tyvärr jag är inte från sthlm...

2009-06-14 @ 22:44:17
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: okej. Du det var bra sagt av din psykolog:) så många tror att allt hänger på deras betyg nu och dels gör det ju det, men ändå inte, tänk vad många blir arbetslösa fast de har toppbetyg i alla ämnen! och de som inte ens går ut gymnasiet kanske får bra jobb ändå. Hoppas det ordnar sig med det:) jag tycker alla borde få lika stor chans.

2009-06-15 @ 21:29:20
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

och glömde säga att jag går i åttan, fast ahr också gått om en klass. Fick gå om ettan när jag kom hit från Lettland, bara för språkets skull och så jag kunde hänga med lättare fast det är faktiskt svårare i Lettland än här när det gäller skolämnen. Varför har du gått om en klass?

2009-06-15 @ 21:30:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0