Bilder.

Ja, som sagt så kämms jag så mycket över min kropp och allt som finns på den så därför avstår jag mer än gärna att lägga ut bilder på nätet på mig själv. Men som ni kanske vet så va jag väldigt väldigt ljus blond och ville bara få det lite mera guld färgat, då jag fick det mörk-chocklad brunt (det har jag ingen bild på) så på dagen i dag vid 10 ringde jag till mammas frisör som verkligen är jätte duktig. De sa först att de vågar inte göra något åt det just nu. Men dem hörde hur ledsen jag lät (började nästan gråta).

Men de frågade hur fort jag kunde komma. Jag sa till kvart i elva ca, så de bestämde att jag skulle komma dit och dom skulle se om de kunde göra något. Helt närvös-missnöjd över hår + allt annat som gör att jag tycker det är jobbigt att gå utanför dörren. Jag tog mig dit :)

De klippte bort de slita topparna (villket de andra inte gjorde) la i blek medel (slingor). Tvätta mitt hår, fönade det och så. Det vart MYCKET bättre men fortfarandelite förmörkt för min smak men nu är det en mycket varmare färg.


Som ni ser så kanske de inte är så jätte mörkt nu efter slingorna men som sagt så har jag alltid varit ljus-ljus blond.. Föddes vit-hårig. Men jag kommer förhoppningsvis att vänja mig och sen kommer det blekas om solen vill titta fram fler gånger.  Igår kostadet 1040 kr då de BARA färgade fel, idag kostade det 918 kr då jag köppte två produkter. Vita min schampo och en hår-inpakning som jag ska ha i 5 min varige gång jag tvättar håret. Så själva klippningen och slingorna kostade 750:-

Helt sjukt att de vart billigare idag när det va mer saker och jobb.

Jag verkligen HATAR min kropp :(..  men nu fick ni i alla fall se skillnaden. Tog aldrig någon bild på det jätte mörka.

Puss och Kram <3 




Kommentarer
Postat av: ღDesignByMillyღ

Hej!

Kikar in och önskar dig en underbar kväll!



Kram!

2009-06-16 @ 21:00:25
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: det kändes väl bra, det är mycket bättre i Sverige än i Lettland, iaf i min situtation som jag hade det, fast även jag inte kände av det så mycket då för var bara 7-8 år gammal.

Okej, men skönt att du fick inte gå om ett år igen för tänk vad många faktiskt kan gå om 2-3 år eller mer...då måste det vara jobbigt men dom vet väl inte heller vad dom vill med livet och försöker inte.

Tack så mycket:)



Blev ju fint och inget fel på bilderna.

2009-06-17 @ 12:48:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Annika

Du ska aldrig skämmas över dig själv!

2009-06-17 @ 16:50:50
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0