Vad gör jag?

Jag satt och tänkte en hel del på vägen hem från jobbet i dag.. Vad gör jag mer än att jobba?.. hmm inte mycket. Jobbar är med hundarna eller pojkvännen. Men om jag är med pojkvännen så ser vi typ bara på tv.. eller a han ser på tv jag tvättar eller lagar mat åt honom x). Sen är jag så sjukt trött att jag somnar fort men vaknar 100 gn på natten då han sover, ja vi går lixom om varandra. Mina kompisar har som sagt inte direkt hört av sig :/ sms:ar många men nästan ingen som svarar och sen är det så att om jag inte hör av mig först så blir de inge alls.

Saknar en vän som är i dalarna, Jag hoppas jag hinner se henne innan jag åker till västerås.

På senare dagar har mina kolegor frågat mig varför jag bara alltid äter yoghurt till lunch och i bland inget alls.. Hur har dom märkt det? :S. Okej om dom ser yoghurten men jag går alltid iväg en stund på lunchen hur vet dom att jag inte äter då?. Men jag ljög ihop något om att jag har fel på min mage. Att jag inte kan äta saker som är svårt att smälta ner i magen... Vad skulle jag svara? Jag vill inte ställa mig där och bara "Nej men jag hatar att äta, och speciellt om jag måste tugga då känns det som att jag blir en tant på 1000kg typ". Vill inte veta vad jag skulle ha fått för svar där.

Min pojkvänn och jag.. ja de känns som att det går i stora vågor just nu, eller ja att de alltid gör det och det tycker jag är fruktansvärt jobbigt, men hur ska jag förklara det?

Längtar till västerås!


Puss Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0