Bilder.

Som jag sa förut så var jag på värmdö hos mina kusiner...
Dag ett så hoppa vi på studsmattan och sen film mys.
Dag två vaknade vi vid 8 och gick ut på engång i de fin-fina vädret. Rodde ut till en ö där jag faktiskt doppade mig.. Okej jag va på väg i och sen knuffade Osckar mig (den brun-håriga killen ). På eftermiddagen hade dem 2 en cykle uppvisning då de hoppa och stylade med cyklarna (Coolt!). Sen satt jag och min faster ute och pratade mycket ombådde svåra och roliga saker, när de vart lite kyligare gick vi in till de andra och myste framför film, MYS!
Dag tre vaknade jag vid 6 men gick upp vid 7 halv 8 och pratade mycket med min faster. De tvinga mig att åka vatten ring.. En enorm badring med handtag som hade ett låångt snöre bakom deras motor-båt.. Läskigt men kul :). Sen kom det några gäster då barnen roade sig för sg och vi andra satt och snacka o min faster + hennes vänn gick ner till bryggan och satt där och doppa benen i vattnet :).

Senare på kvällen hjälpte jag kussarna att bygga fler cykel hopp.. inte varie da man gör det ;). Sen va det dax att åka hem :(. Jag och faster sa hej då till ungarna och sen åkte vi.










Tack så mycket för en underbar helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0