Ute på Söder

I dag var jag ledig, träffa en kompis och hennes hundar vid 11 och kom hem vid två tiden. Min hund badade ovanligt mycket :D super kul! Inte träffat henne på länge. Sen när jag kom hem drog jag och lilla syster hem till farmor och farfars toma lägenhet och fixa oss.

Träffa en vän och shoppa lite på baby land och i centrum x). Sen åkte jag och syster till söder och käka. Jag åt sallad liite kött och pommes! :O OMG vad har hänt?!!

Grejen är att jag nu känner mig tjock och äcklig!!

Men de va jätte mysigt! Och i morgon ska jag ta med henne på en fest x) haha Men vi båda har pratat om att de skulle vara skoj, men hon är ju för liten. Men i morgon är det ju hemma fest så ;).

Puss Puss!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0