Promenad.

Ja då vaknade jag vid halv 8, är ledig idag men som jag sagt förut så sover jag väldigt lite. Men sover några fler timmar nu, har kommit så långt att vissa nätter sover jag 5-6 timmar :D då jag verkligen känner mig utvilad (vilket jag antar att man ska göra). Maten går fram och tillbaka, har dragit mig tillbaka till yogurt och groft bröd (hårt och mjukt) Men det händer att jag kan äta 3 gn om dagen...

I går åt jag en aktiva yoghurt strax innan jag åkte till jobbet. Tog lunch vid 3 då jag åt ca 4 dl mjölk och K special flingor och sen när jag kom hem åt jag liite yoghurt och en macka.. Va inte ett dugg hungrig när jag kom hem, men lillasyster tvingade i mig!

Nu har jag varit ute med hundarna ca 40 min, riktigt härligt, mötte inte en enda människa :) så det känndes lungt och skönt. + att mina hundar drar aldrig i kopplet eller så utan de bara gick där bredvid mig snällt och fint.

Pojken min skickade godmorgon sms och nu ska jag strax ut och leta efter ngt tv-spel som hade något jätte konstigt namn x) men de går säkert skiiit bra.

Om nån vecka kommer en tröja som jag beställt då kommer det dyka upp lite bilder :) Just nu vet jag inte vad jag ska lägga upp för något.. Kanske en bild på vovvarna mina :). Ha en härlig sommar dag!

Puss Puss



Fick bli en bild på min lilla hund när han äter glass ;)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja du vet bäst om dig själv när det gäller den saken:)

Igår modde jag inte så bra, var seg och trött, men idag mår jag great!



hihi söt hund och kul att dom är så lydiga ute på promenader:) du kanske är bra med hundar?

Skönt att du börjat sova mer:)

2009-07-21 @ 13:17:50
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: jag mår fint jag:) men det är så varmt här i huset så jag håller på att svettas ihjäl!

Usch svimma lät inte bra, gör du det flera gånger i veckan nu? kan förstå att jobbet tar mycket energi.

2009-07-24 @ 20:08:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0