Njuter?

Just nu känns det väldigt okej.. Eller ja, man har ju sina ångest tankar lite då och då som sagt. Men jag har kommit på ett litet knep som funkar i bland. Så ute eller vid ett fönster och andas in ny frisk luft och höra en röst säga "in med det positiva" sen andas man ut så mycket man bara kan då rösten säger "och ut med allt det negetiva". I vissa fall funkar det faktiskt väldigt bra.

Nu ska min pojke vara hemma själv i tre veckor så vi får väl se hur mycket jag kommer va hemma och här.. Det ligger i hans händer som sagt :).

Vi va faktiskt på bio tillsammans i fredas, vi såg Ice ange 3 - Väldigt bra för att vara en 3:a :).
Första gången vi va på bio tillsammans :). Vi va nästen helt själva i salongen också :) ^^.

Maten går så där, men tar min medecin varie dag :).. Nu ska jag va social med pojken och hjälpa han att ge ödlerna mat och salva.

Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: LIENE

kul att du sett ice age 3:) jag vill ockås se den.

2009-07-13 @ 10:59:35
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0