Markera, Radera, Okej...

Tänk om man kunde göra så med ens liv eller i alla fall en viss del.. Jag vill inte dö eller så, okej alla dör men ni förstår. Jag vill sluta vara så osäker i mig själv, sluta tänka en massa på vad jag gjort under dagen och inte gjorde så i stället, eller tänk om tankarna om min kropp kunde raderas. Jag vill ändras, vill inte vara den jag är.. Inte till de sättet.

På något sätt känner jag mig alltid fel, oftast hatar jag kläderna jag har på mig.. Blir äcklad när jag tänker på mitt hår.. Men trotts allt så är det inte bara utsidan som jag hatar hos mig. Nej jag hatar min personlighet, hur ska jag lära mig att leva med mig själv när jag har alla dessa tankar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0