För lite.

Nej urs vad lite jag hinner blogga :(. Jobbar och jobbar så mycket nu. Men i dag är jag ledig :D ganska värdelöst o va ledig på en vardag men oj vad skönt! I går efter jobbet åkte jag hem till killen. Jag lagade pasta sallad som han älskade :P hehe efter maten myste vi som satan i soffan och såg på bakom kulisserna i hary potter (den som hade premiär igår). Sen tog jag en dusch och såg att han tog fram sin vatten pipa x). Efter duschen sat vi på balkongen, de va riktigt varmt ute (klockan va runt 10).

Igår gick det inte bra att äta, kännde mig så fet efter att ätit allt de där dagen innan :/. I går åt jag 3 små tallrikar med lite mjölk och flingor + liiiiite pasta sallad. Bara de där är mycket för mig!

Så nu på morgonen har jag inte ätit något.. får se om jag orkar och kan få i mig något sen. Gått upp 2 kg och jag verkligen HATAR det! :(.
Fick brev på posten i går från anorexi center (eller va de hette) fick en liten tidning och lite andra information blad. Tidningen va lite kul att läsa i. Det va andra ungdommar som skrivit om sig själva och deras ät störningar och att dem kände sig ensamma och sånt. 

Hoppas ni mår bra och har det fiint :)
Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0