Fettot.

I dag va jag hos mina kusinervitaminer, den ena fyllde år i onsdags så va där och grattade honom i dag. Det va verkligen mysig men har sovit alldeles för lite så har va/är sjukt trött idag. Sen är det två kompisar som sagt hejdå.. vet inte om ja skrev om de i förra inlägget (?).

Men jag orkar inte äns lägga ner energi på att dem håller på som skit stövlar, lixom dagis nivå igen.. Nej det prioterar jag bort! Men känns bara tråkigt att de gör så, får väl se om jag orkar bry mig så jag skickar sms eller så men just nu lägger ja dem på hyllan.. Får väl se om de hör av sig till mig.

Men nu ska jag försöka vila lite för sen vid 11 ska jag träffa en kompis i stan. Egentligen ska jag inte dricka alkohol för medecinerna men sen också så känner jag mig extra tjock dagen efter och i dag på kalaset så va jag tvungen att äta liiite av kakorna så jag känner mig inte alls bra i dag.

Ätit i dag: en bulle, en chokladboll och en korv. URS och BLÄ! känner mig verkligen hemsk. Jag känner just nu att jag inte kan ha någon ätstörning eller så för att jag åt sånna där saker. Men jag känner endå att de är inte normalt att endast äta så där och sen få de här tankarna.

Pratade med mamma för ett tag sedan, jag sa att allt va bra fast en att jag glömt mina medeciner hos micke så jag är extra trött och så nu och nämnde inte något om mina "kompisar" som är sjukt löjliga. Men jag tror att hon hörde på mitt tonfall att allt inte stod rätt till... Tacka gudarna för JOBB! Iblandblir det kanske lite mycket jobbande men skönt endå att träffa mina underbara kolegor och de flesta kunderna. :)

Just nu undrar jag vad jag gör med mitt liv?, jag gör inte särskilt mycket men endå träffar jag folk och jobbar, tar hand om hundarna och så.. Så egentligen vill jag inte klaga men när jag mår så här så blir det bara så, det lixom bara händer.

Nej nu ska jag vila!


Puss Puss




Kommentarer
Postat av: LIENE

Typiskt att vänner är nästan aldrig där just när man behöver dom:/

men svarade dom bättre på dina sms förut? Mina vänner är iaf dåliga på att svara på sms, men det är inte för att de vill undvika mig, fast när man känner isg så där kan det hända att man tror det sämsta.

2009-07-26 @ 10:49:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sara

Ta tag i dig själv.

2009-08-06 @ 15:16:24
URL: http://scrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0