"Du tänker"..

Jag ligger och sover ut, börjar klockan 15.00 på jobbet.. Plötsligt ringer det hemma hos pojken min.. Jag går upp och svarar
"Hallå?!"  Jag, "Säger du hallå när du svarar hemma hos mig?" Han
"Näe, men asso..." jag blir avbruten "Upp och hoppa du ska jobba, de har kaos" "Vaah? Jahapp" Han läser upp ett sms han fått..De va bara att gå upp, tvätta håret plocka ur diskmaskinen och tog ner en tvätt, sen va de bara att åka till jobbet.

I dag har det varit en väldigt rörig dag.. Därför ska jag alldeles strax gå och försöka sova.. Jobbade från 11.00 till 20.10 så är verkligen helt slut. Va på ett "sista" möte med min psykolog i dag också, känndes jobbigt att veta om att jag ska gå i fem veckor utan att få hennes ord och meningar som jag verkligen behöver. I dag diskuterade vi hur jag tänker.

"Tänk dig att du sitter och stirrar på en enda sten i flera flera år, hur lång tid tror du att de tar innan du tror att stenen är hela värden.. Du har som ett förstorings-glas över dig själv, du tänker inte för mycket men du behöver börja tänka mera på andra saker"

Då jag svarade att jag önskar att jag kunde känna mig bekväm i mig själv, senast i morse när jag gick på t-banans plattform in såg jag hur stora fötter jag har och att jag va längre än alla andra.. Jag ville bara försvinna där ifrån.

"vart ville du försvinna"

Jag vill till en plats där jag kan glömma allt jag varit med om (inte allt men väldigt mycket) En plats där jag känner att jag passar in och kan vara en mer frammåt och possetiv tjej. Är så trött på mig själv och mitt jag. 

Lite sånt pratade vi om i dag, men som vanligt fick hon mig på bättre tankar och jag fick i mig lite lunch. Men i dag hatar jag allt jag ätiti - Fruckost: en jätte grov mörk macka utan något på + lite yoghurt med nån nyttig muslie Lunch: Grönsaks paj Efter middas mat: En aktiva yoghurt och en sallads macka. Chefen bjöd på en chocklad boll och en dricka.. Åt väl halva sen ville jag verkligen spy :S :/.. Men jag vill inte att hon ska få veta om mina ät störningar då kanske jag inte är passande för jobbet.. (du förstår nog).

Efter jobbet kom pappa och hämta mig, inte varit hemma sen innan vi åkte till ön, hundarna vart verkligen glada och jag har saknat dem så sjukt mycket. Men han tvingade imog en macka och te när vi kom hem... SÅ HÄR MYCKET HAR JAG INTE ÄTIT PÅ FLERA FLERA ÅR!!! :O

Nu känner jag mig jätte tjock och dum  :(

Ska bädda min säng och sen upp klockan 7 i morgon :S


Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0