Ånger, ångest.

Just nu ringer det 27 miljoner klockor inom mig som bara skriker att jag ätit alldeles för mycket den senaste tiden!Klockorna säger att "Jag ska visa värden, visa värden att jag också kan vara smal, söt o vacker"... I dag lyckades jag få i mig 4 mackor och ca 2 dl yoghurt.. Men magen vill sprängas och jag har så sjukt dåligt samvete över det. (MYCKET mat för att vara mig)

Dessutom ågrar jag att jag skicka in en anmälan.. Jag klarar inte av att gå upp i vikt och vad gör jag då under de tacket och innanför deras väggar?. Jag vill klara mig ur det här.. Men hur ska det gå?

Åt väldigt bra när jag va med kussarna, ville visa dem att man ska äta. Men nu har jag gått upp 2 jävla kilon och nu vill jag bara få bort dem.. En vecka ska jag resa bort med pojken min.. Han kommer verkligen tvinga mig o äta...

Veckan efter börjar jag jobba då ingen kommer kunna ha koll på vad jag äter och inte... Då jag kommer "hämnas" på mig själv.

Jag tycker att jag är ett stort äckligt fetto och endå har jag stoppat i mig en massa idag.. Imorgon kommer de bli värre... Hur har jag ens vågat lägga in bilder på mig. Ja - man kan ju faktiskt undra...


Vad hände med mina framsteg? :/ :(



Kommentarer
Postat av: natta

tack :D

2009-07-03 @ 10:21:05
URL: http://natalies.se
Postat av: emil & vendela

sv; det är bara bra med oss. Emil är på kollo och jag har precis varit på Yasuragi och mysat :D hur är det med dig?

2009-07-03 @ 15:09:31
URL: http://emewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0