Så gick det.

Igår åkte jag med tårar i ögonen genom stan - från ena sidan till den andra.. Jag kan nästan inte gråta längre, vad det än gäller så blir det bara lite fuktigt i ögonen och inge mer än så. Men folk på buss o t banan, och allt som jag åkte, såg på mig att jag inte såg helt piggut.

När jag kom fram gick jag mot porten men vägrade gå in, messade honom och fråga vart han var. Ha va i bil garaget så jag satte mig på en bänk i den lilla lek parken och väntade tills han kom. Pratade med en vän undertiden. 
Jag frågade vad är det första jag ska säga, och precis som jag tänkte så svarade hon att de vart svårt när man väl var där. Plötsligt ser jag honom komma, så jag lägger på och reser mig upp. Jag vetinte, men jag tror, att han såg att jag var helt förstörd. Han gav mig en stor lång kram, pussa mig på nacken och så sa jag "Älskar du mig?" men tror inte han hörde det för han svarade "Älskar dig också" . Men det känndes skönt att höra. 

När vi kom upp va det mat, jag sitter med vid bordet. Hans mamma frågar om jag inte vill ha något,  jag tackar nej och ler. Min kille däremot lägger plötsligt en mjuk macka framför mig och tittar på mig. Jag visste att om jag inte äns försökte äta en bit, utan bara la tillbaka den i bröd korgen skulle han bli sur och i det här läget så passa det inte in. Jag tog liite smör på. Jag åt hela, vist dem andra han äta en hel middag medmackor och så. Men under samma tid fick jag faktiskt i mig hela mackan (: .

Efter maten kolla vi lite på tv och han pyssla med datan och lite annat. Sen tog han ett bad och sen gick vi och la oss. När han stänge av tv:n sov jag nästan så jag tänkte inte på något annat än att det känndes så underbart tryggt att jag låg bredvid honom. Men efter ett tag kännde jag att jag ville få några meningar sagda för att kunna släppa hela grälet helt och hållet. Så jag frågade om han sov, då jag fick "mmhm" och han sa knappt det så jag ville inte börja ta upp allt "igen"  utan lät honom få sova. 

Idag åkte jag till jobbet men kännde mig inte alls bra, skulle sluta vid 5 men åkte vid halv 2..  FYFY på mig!!
Det ångrar jag nu, men sov inte så mycket lig bara och kännde mig trygg och säker, Speciellt när han höll om mig och pussade på mig - Some times Im vhis I cud freez the picture ...

Nej nu ska jag nog måla naglarna och läsa i min bok.



Kram hade bra!






Kommentarer
Postat av: LIENE

Hoppas hela bråket löser sig snart:) om man bara lämnar det så ligger det väl innerst inne och gnagar ändå.

2009-08-28 @ 20:14:50
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: hihi kom fram till din kommentar bara nu men som du ser kollade jag in hos dig ändå:)

2009-08-29 @ 09:00:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0