Orkar inte.

I dag var jag sjukt trött när jag vaknade.. Men kan bero på att ja sov ca 2 timmar fast de va upp delat i 30 min gånger 4:ra, eller något sådant. På jobbet va jag pigg och arlätt, glad och possetiv. Men de är nu jag mår så dåligt. Ätit alldeles för mycket, förstår inte hur jag kan! orkar inte med de här...

Nu på kvällen kom jag på en massa saker som jag glömde säga på kontroll mötet, men samtidigt så fick jag veta på en söndag kväll att jag skulle in på måndag morgon så jag han inte tänka på vad som hänt och vad som va viktigast att säga. En sak som va super viktig va de där med bullemi. Jag sa att jag inte haft någon syptom på det.. Men i vintras så kunde ja äta lite på morgonen, lite på dagen då jag faktiskt åt mat. Men på kvällarna kom allt upp.. Men jag vet inte om jag kan komma nu i efter hand och säga det.

Mamma satt ju också med så då vart det lite svårare att vara 100% ärlig, men hon kännde sig stolt över att fått vara med och det känns bra o veta.

I morgon ska jag ringa till jobbet och säga till om en dag som jag inte kan jobba (hoppas chefen inte blir allt för sur) och sen måste jag ringa psykologen sen vidare till sös och hälsa på en vän.

Nej urs va jag mår illa! :( jag vill känna att jag kan ta det lugnt utan att ha dåligt samvete.. vet inte hur jag ska klara av att säga till att jag inte kan jobba ena dagen, men kan inte direkt be mamma ringa, jag är stor nu och måste klara av vissa saker helt själv.

BLÄ BLÄ BLÄ!!


Ja mer ska jag nog int skriva i dag.. Men hoppas du mår finnt!<3

Puss O Kramen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0