Jobb,Jobb,Jobb.

Jag önskar att jag verkligen hade mer ork och tid att blogga. Men jag har komit in i -dålig-sömn-period "igen". Jag sover nu ca 2-3 timmar villket gör mig väldigt trött, då jag lägger all energi på mitt jobb. Jag behöver pengarna och sen i slut ändan är det inte så kul att bara vara hemma. Då skulle jag bara sitta och glo i väggen, inte äns äta de "lilla" jag äter idag. 
Nu rör jag ändå på mig på jobbet, det är de som gör att jag kan få i mig lite grann. Senbörjade jag ät bra för att jag ville se min pojkvänn glad, men han her inte gett mig minsta tecken på att han tycker jag är ducktig och kämmpar. Det är jobbigt för mig att han inte förstår hur svårt det är för mig. 



Idag har jag ätit:
Fruckost: Inget, tog lite te på jobbet
Lunch: ca 4 dl fil 1 knäcke macka
Middag: MYCKET, sallad med tacko bröd
(Duktig Flicka??) - men jag hatar det, magen är så stor nu och jag vägde mig förut... Har gått upp 3 kg så nu vill jag verkligen inte gå upp mer, känner mig så fet. Jag ska gåneråt inte uppåt! :/. 

Sen fick jag veta att min pojkvänns våg alltid visar ca 3 kg för mycket så när jag vägde 55, så vägde jag alltså 52. Mamma har typ gömt vågen här hemma så har bara hans våg att gå efter. tänker inte säga min nuvarande vikt för den är fetma-pinsam!!

Vikten betyder massor för mig! 
Men det ni alla ska ha klart för er är att vem ni än vänder er till o den säger
"Bara för att du börjar äta så kommer du inte gå upp i vikt"
Jag vet inte hur många gånger jag hört den meningen, men varför har jag i så fall gått upp 3 kg i sommar??.

Nu ska jag och Lillasyster snart se på filmer, efter som att jag endå inte kan sova. Så de blir väl 3-4 filmer (hon lär decka efter den andra).. men alltid skoj med film  :)

Puss Puss!



Kommentarer
Postat av: ida

herregud! Och jag klagar på min vikt.. :P Hoppas att du når det mål du söker :)

2009-08-05 @ 23:12:59
URL: http://flippaaaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0