Full-rulle?.

Allt går så fort och ena sekunden känner jag mig helt rastlösa andra jätte stressad in för morgondagen, spelar ingen roll om jag har planer eller ej. Känner mig stressad om jag ska jobba eller något annat inplanerat. Jag kännermig stressad om jag inte harnågot alls inplanerat, då känns det som att jag inte gör något med tiden.. Att jag bara slänger åren bakom axeln och inte kommer ha något roligt att berätta för mina barn o barnbarn eller så. I går kväll och just nu har jag fått i mig liite godis, men känner mig nu jätte fet och har värsta ångesten över det. Önskar att jag kunde äta vad som hällst utan att få ångest - men faramför allt så skulle jag vilja kunna äta minsta lilla!

I dag har jag fått i mig en halv drick yoghurt - vikt väktarnas, ett paket risenta,
ca 5 choklad bitar, några pomess o nån tugga av en kött bit ett glas vatten. 
För en stund sen fick jag för mig att ta en halv macka..
Tog en tugga och slängde den sedan till hundarna.

För mig va det där en MASSA jävla äckel mat som jag inte alls ville svälja!
Känner mig så misslyckad och dålig när jag bara tjockar i mig en massa saker!

Nej nu ska jag läsa bok och sen försöka sova - I natt sov jag kanske 4 timmar!! :) Men de va för att min pojke sov bredvid mig i min säng <3
Annars hade jag nog sovit ca 2-3 timmar, en timme gör stor skillnad förmig!


Ha det bäst! :)









Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din kommentar gumman =)

2009-08-30 @ 23:09:05
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0