En lista från Liene (:



Smeknam
n: Lelle
Födelsedag: Den dagen jag föddes ^^
Bor: i skogen:P
Arbete: Jobbar förhoppnings vis


FAVORIT...

Färg: Rosa, bege, brun och massa fler
Plats: vet inte?
Drog:
Fordon: jag åker ju kommunalt
Film: The note book är en stark favo, men tänk vad mycket filmer som görs!
Djur: Hund
Affär: De flesta suger!
Serie: Kan inget namn efter som att jag aldrig ser på tv!
Café: oj,oj,oj. choklad koppen, sten sture, waines coffe (el vad de heter x) ) mf. 
Skor: "turk" skor, man stoppar bara in tårna i dem, ingen aning om vad de heter!


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: 24/7
Gnälla: Bara inom mig! sen finns jag för andra!
Skrika: Ja, fast aldrig när andra hör på.
Sova: Sova är de bästa som finns, men de gör jag ju typ 3 timmar per dygn :(
Drömma mardrömmar: Ofta.
Försöka vara annorlunda: Jag vet inte hur jag ska vara mig själv, så de blir väl typ ja?
Klä dig i svart: Ja det händer
Hata folk: Nej, bara hata deras beteende.
Lita på folk: nej, absolut inte, rätt som de är hugger de än i ryggen.. så se upp!


NÄR...

Åt du senast: Åt ett brago kex nyss ^^
Läste du en bok senast: nu i sommras "Skadad" och nu läser jag "Flickan som inte fick finnas"
Var du på konsert senast: Oj, de va i globen för 8-9 år sedan!
Köpte du något senast: För någon dag sedan antar jag.
Kysste du någon senast: Öm ja de skulle ni allt vilja veta va?
Svor du senast: hmm, igår?
Sjöng du senast: Haha igår x)
Klagade du senast: För mig själv i morse, nu och föralltid. In för andra.. hmm?
Är det sommar: Ja, men inte sätt så mycket av den efter som att jag jobbar innomhus!

VEM...

Saknar du: Lyckan och den som kan ta djävulen i mig!
Rörde dig sist: Min mamma. Kramade mig imorse.
Kysste dig sist: Min pojkvänn.. om jag inte minns fel xD
Gjorde dig riktigt glad senast: Mina hundar gör det varige dag, annars vet jag inte.
Fick du sms från senast: Min pojke, vid 8 i morse :)

HAR DU...

För många vänner: Nej, kan man ha för många?
Tvångstankar:  Japps, men jag försöker att undvika och ignorerar! SVÅRT!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej!
Färgat håret: Ja, alldeles för många gånger!
Brutit några ben: Tror att jag bara stukat dem.
Några piercings: Räknas hål i öronen? haha
Egen dator: Ja, men den e väldigt dålig!
Gjort bort dig rejält: För många gånger, men fan man lever bara engång.
Bra självförtroende: Önskar att jag hade något av det, inte så mycket det sägs inte vara bra heller.. Men jag har inget.
Kysst någon: Det vet ni nog.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej, haha.
Dumpat någon: Njae, jag o mitt äckliga ex gjorte slut "tillsammans"
Blivit dumpad: Nej.
Velat vara otrogen: Nej ABSOLUT INTE!!!


HUR....

Går du: haha, klumpigt, frammåt lutad (dålig hållning typ) om jag inte tänker efter hur jag går:P alltså seriöst!
Fördriver du tiden: Med mina hundar
Mycket pengar har du: De säger jag inte.
Tjänar du pengar: Japps.
Ofta diskar du: Varige dag, klarar inte av smutsig disk.. Om de ligger för länge blir de mer o mer bakterier så om maskinen blir full tar jag de fort som fan för hand :)
Ofta städar du: En gång i veckan om jag hinner, damsuger varrannan men  i bland va 3die
Ofta träffar du din familj: Väldigt ofta, om jag inte är hos killen eller vänner.
Mycket äter du: Hmm, FÖRMYCKET! enligt mig...


ÄR DU..

Förstående: Jag är alldeles för förstående.
Osäker: 24/7
Blyg: Ibland, men blygheten kan iblan framhävas med mitt överdrivet glada jag... Det jaget gillar jag inte så mycket, ångrar det efteråt.
Smart: Inte direkt.. hur vet man?
Sentimental: ?
Pratglad: Ja, oftast


Kommentarer
Postat av: LIENE

kul att du också gjort den här listan:D och tog från mig, hihi.

2009-08-13 @ 22:31:31
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: fast jobba måste man också:) ja det är bra, iaf som det är just nu, ska spela piano på min mammas jobb idag, hon är kantor så i ktrkan och församlingshemmet finns det bra piano och värsta ajustiken!

Hoppas det är bra med dig.

ta hand om dig!

2009-08-17 @ 09:07:11
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Carolina

Halli hallå, Carolina är tillbaka på bloggen efter sommaruppehållet. Ny design kommer inom snar framtid och massa nytt. Håll utkik så hörs vi på bloggen :)

2009-08-18 @ 17:19:28
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0